eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo telekomunikacyjneRe: Prawo telekomunikacyjne
  • Data: 2006-11-15 08:00:49
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    dodi wrote:

    >
    >> Ten mail należałoby traktować jako informację, że jak do 31 października
    > nie
    >> zapłacisz, to wtedy to już na pewno cię odetną. Chyba że napisali że nie
    >> odetną do tej daty (w co wątpię).
    >
    >
    > ----------------------------------------------------
    ------------------
    >>>Informujemy niniejszym o braku zapłaty naszych należności
    >>>wynikających z "Umowy na
    >>>świadczenie usługi xxxxxxx przez yyyyy"
    >
    >>>Wzywamy do zapłaty zaległości w nieprzekaraczalnym terminie do
    >>>31 października 2006 roku. Za datę zapłaty uważa się datę wpływu
    >>>-środków na nasz rachunek bankowy.
    >
    >>>W przypadku braku zapłaty od dnia 2 listopada yyyyyy.
    >>>zaprzestanie świadczenie usługi dostępu do Internetu.
    >
    >>>W przypadku już dokonanej wpłaty prosimy traktować niniejsze
    >>>Upomnienie jako nieaktualne.
    > ----------------------------------------------------
    ------------------
    >
    > Ten mejl otrzymałem 24 paź i tego samego dnia już nie miałem internetu.
    >

    No i tutaj jestem w kropce :). Bo z jednej strony czuję że taki mail nie ma
    większego znaczenia, z drugiej strony, piszą że "2 listopada zaprzestanie
    świadczenia" ..... czyli w domyśle że do 1 listopada to świadczenie jeszcze
    będzie.

    Pytanie: czy puścili sygnał spowrotem, czy jesteś "głuchy" od 24
    października?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.11.06 09:19 dodi

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1