  • Data: 2004-12-31 10:21:10
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > Dacia - w podstawowej wersji, ładny sedan 29000 :)

    A poprzednia cena Dacii?
    Czyżby o kilka razy mniej?
    I to ma być potanienie?

    > On dobrze wie, że w tym wątku chodzi o używane

    Nie - chodzi o to aby używanych i wyeksploatowanych/robitych do Polski nie
    zwozić.

    > Jego celem jest odwrócenie tematu rozmowy aby zdezorientować czytelnika,
    > więc zaczął od nowych po mafijnemu. Tak jak Urban - rzecznik prasowy w
    > stanie wojennym.

    PLONK WARNING !!!!
    Komu bliżej do Urbana, zwłaszcza w opluwaniu każdego co ośmiela się mieć
    inne zdanie to już palcem wskazywać nie trzeba.

    > A jak mam sobie pomyśleć o człowieku, który w dyskusji popiera sejmową
    mafię
    > z SLD

    Ty masz jakąś manię czy co?
    O SLD i tego typu instytucjach wspominasz tylko Ty w tym wątku.

    > Oj sorry . Kajam się. :))) W polskiej cinkciarsko-SLDowskiej mafii, która
    > prowadzi dyktaturę wysokich cen starych samochodów

    Zauważ że za Buzka i AWS było dokładnie tak samo.
    Fakt - mieli łatwiej, nie musieli kombinować żeby Unii nie podpaść - ale też
    i tamę złomom postawili o wiele skuteczniej.

    Więc może zrozumiesz cokolwiek i przeprosisz.....