  • Data: 2004-12-29 19:20:37
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnct5sur.boo.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Daj spokoj, Cavallino przeplacil w Polsce w salonie, a teraz gul mu
    > skacze,

    Mylisz się.
    Jak już porównasz ceny z zachodem Europy to się okaże że niedopłaciłem.
    Bo gneralnie na zachodzie auta są droższe niż u nas, czy to nowych, czy
    używanych.
    Tańsze są tylko takie których już nasi sąsiedzi przestają chcieć np. z
    powodu zapłacenia za konieczność złomowania....
    Wtedy wolą sprzedać Polaczkowi i zamiast zapłacić sami dostać parę ojro.
    A Polaczek będzie się jeszcze cieszył jaki to wspaniały wóz zanabył i od
    czego to on nie jest lepszy....

    >ze ludzie kupuja 2x lepsze auta za 2x nizsza cene.

    2 razy lepsze to już mają ze 4 razy wyższą cenę.....