eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenta ? › Re: Prawo konsumenta ?
  • Data: 2002-03-21 19:01:29
    Temat: Re: Prawo konsumenta ?
    Od: "Jerzyk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0203211858570.1327-100000@loca
    lhost...
    > > Ale jakie sa w tym przypadku warunki gwarancji - skoro samo wyrazenie
    > > "Gwarancja 5 lat" jest napisane boku swistulki o potwierdzeniu zaplaty.
    Bez
    >
    > Hmm, to niedobrze - sprzedawca powinien ci wręczyć kartę gwarancyjną,
    > ewentualnie z umową. Dopisek na świstku papieru nie jest IMO dokumentem
    > gwarancyjnym w rozumieniu art. 577 ust. 1 KC.

    Czyli generalnie nie mam na nia gwarancji ?

    > > > Dostarczenie towaru do naprawy gwarancyjnej odbywa się na koszt
    gwaranta -
    > > > art. 580 KC.
    > >
    > > chyba ze warunki gwarancji (ktorych nie ma) mowia inaczej ?
    >
    > Podobnie jak przy rękojmi, gwarancja jest semiimperatywna (zmiany tylko na
    > korzyść kupującego), więc przeciwne postanowienie raczej odpada.

    > Tylko może - nie ma obowiązku, chyba że takowy stanowić będzie orzeczenie
    > sądu.
    >

    Postanowienie - znow sad .. kurde czyli jak nie polubownie to lepiej druga
    wersalke kupowac :-((

    > Prędzej o Federacji Konsumentów.

    Cos blizej mozna ? Moze poprostu tam sie zwroce z pytaniem bezposrednio bo
    ta moja 'gwarancja' jest dla mnie niepewna po tym co pisales ...

    Dzieki za odpowiedzi

    Jerzyk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1