eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenckie - klawiatura › Re: Prawo konsumenckie - klawiatura
  • Data: 2005-08-19 02:34:44
    Temat: Re: Prawo konsumenckie - klawiatura
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <1w2ul8uxv1cjp.1pjche2rmajg7$.dlg@40tude.net>, ...@...c wrote:
    > Dnia Fri, 19 Aug 2005 06:15:25 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
    >
    >> In article <t...@4...net>, ...@...c wrote:
    >>>>> Masz prawo do wymiany lub zwrotu gotówki. Zasadniczo wybór między tymi
    >>>>> możliwościami należy do sprzedawcy. Myślę jednak, że jeśli zasugerujesz
    >>>> Możesz konkretnie przytoczyć z czego to prawo sprzeawcy wynika?
    >>> ani chybi że ze ustawy o sz. warunakach sprzedaży konsumenckiej.
    >> Możesz acytowac odpowiedni artykuł?
    > zrób to sam nie jest ich wiele.

    Rozumiem :) Problem tylko z tym, że inni się na takie "porady" daja
    nabierać ale to już w sumie nie do końca moja sprawa.

    W każdym razie, nie sprzedawca nie ma takiego prawa z automatu. Może
    jedynie tłumaczyć wybór np. nadmiernymi kosztami, ale na życzenie
    reklamującego musi dostarczyć przekonywujące uzasadnienie.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1