    From: "kowalski" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo karne a hacking
    Date: Tue, 27 May 2003 15:52:37 +0200

    Witam
    moj dobry kolega ma od nich internet no ale w tej chwili rezygnuje bo firma
    daje ciala ... z firma ta nic mnie nie laczy
    nie wiem moze chcialem pokazac uzytkownikom tej sieci ze ISP jest slabo
    zabezpieczony
    na tym serwerze ow ISP zakladal swoim klientom poczte (ktora wogule nie
    dziala oraz miejsce na swoja www)
    dwoch policjantow ktorzy sie zajmowali ta sprawa wlasnie ma od tego ISP
    internet i jeden z nich po rozmowie ze mna stwierdzil ze sie boi i to
    bardzo byc w tej sieci ale nie ma wyboru gdyz innego operatora nie ma od
    ktorego moglby wykupic sobie internet
    wszystko zapewne rozchodzi sie oto ze pech dal ze pracowalem u drugiego ISP
    mowiac prosciej u konkurencji i oni nie wiem zglosili to pewnie dlatego ze
    niby szef mi to zlecil:)) co prawda nie jest
    sam to zrobilem nikt mnie nie zmuszal to byla chwila zapomnienia
    z adminem nie mozna wogule pogadac poczta nie dochodzila a jak juz doszla to
    zero odezwow a nawet jak sobie zalatwilem jego nr komorki to nie odbieral
    jej:) tak ze szkoda gadac wogule z nim
    kolega zrobil im server ale nie pochodzil dlugo admin sie do niego zabral i
    rozpie.... i oznaki sa tego takie ze net chodzi faaaaaaaaaatalnie jak bylem
    u kumpla i sprawdzalem

    pozdrawiam

    Kowalski