  • Data: 2013-09-25 23:12:44
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-25 22:55, Marcin Jan pisze:
    > W dniu 2013-09-06 11:11, Kacper pisze:

    > Do wszystkich krytykujących chciałem napisać za pewnym blogerem że
    > 99% wypadków powodują osoby posiadające prawo jazdy uzyskane poprzez
    > zdanie egzaminu państwowego.

    Tak, a 99.9% gwałtów (na kobietach) popełniają mężczyźni. Tudzież są
    sprawcami 99,9% wypadków z bronią.

    Właściwie zrobiona statystyka powinna określać jaki % kierowców po
    państwowym egazminie powoduje wypadek w pierwszym roku (czy 20kkm), a
    jaki % z lewym PJ.

    Żeby nie było - też uważam, że egzamin i PJ to zbędny urzędniczy
    wynalazek. Umiesz => jeździsz. Walniesz => odpowiadasz.
    Tak jest w wolnym świecie i wśród odpowiedzialnych ludzi.

    Nasz egzamin, trudny egzamin służy przede wszystkim pompowaniu budżetu i
    tylko durny, dający się wodzić za nos motłoch go popiera.
    Znów, żeby nie było: PJ mam od ~40 lat, zero stłuczek i nigdy nie miałem
    punktów karnych. Jeżdżę. Regularnie, nie zawodowo.
    No i jestem przekonany, że obecnego egz. nie zdałbym.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.