    Date: Sat, 07 Sep 2013 16:22:02 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    <5229dd74$0$1459$65785112@news.neostrada.pl> <l0cng1$ikm$6@dont-email.me>
    <5229e37e$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0d1ov$631$1@node1.news.atman.pl>
    <522a0d0b$0$1456$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0davp$adv$1@node2.news.atman.pl>
    <522a344e$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0erqd$mi0$1@node2.news.atman.pl>
    <522af562$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@r...power.pl>
    <522b030f$0$1266$65785112@news.neostrada.pl> <l0fahd$knd$1@dont-email.me>

    W dniu 07.09.2013 15:43, witek pisze:
    > a jak miga raz na minute?

    No to nie miga. Nie rób ze mnie debila.
    Poza tym, czemu ma migać raz na minutę? Albo działa żarówka i miga albo
    nie działa żarówka i nie miga.

    Ilu kierowców zna częstotliwość migania? Mam jakieś dejavu, że dyskusja
    o tym z Gotfrydem już była z rok temu, może więcej, bo czas tak szybko
    leci...

    Jak będzie pytanie o miganie i odpowiedzi:

    * właściwa (nie wiem jaka)
    * raz na minutę
    * raz na godzinę

    to OK, ale jak będą różnice niewielkie, to nie wiem które są właściwe,
    bo nie znam właściwej wartości.

    > zaraz dojedziesz do wniosku, ze i ta wiedza jest ci niepotrzebna.
    > przeciez technik stwierdzi na kontroli, czy miga czy nie.

    No nie, akurat przed każdą jazdą kierowca sprawdza czy mu światła
    działają i na egzaminie praktycznym też. Ale jakoś nie widziałem, żeby
    sprawdzali kierunkowskazy ze stoperem czy jakoś tak.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek