  • Data: 2013-09-07 17:08:04
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2013 16:30, witek pisze:
    > Jak nie miga jak miga.
    > A dwa razy na minute, a trzy razy na minute?
    > A ile razy na minute musi migać, żebyś uznał, że miga a nie że nie miga
    > mimo ze miga.

    Nie wiem ile razy na minutę, jakbym wiedział, to bym poznał wartość. Po
    prostu widzę, że miga właściwie. Nie idzie tego opisać słownie inaczej
    niż właściwą wartością, ale tej nie znam i niespecjalnie chcę znać.
    Nawet jak teraz na szybko wyguglam, że to raz do dwóch razy na sekundę,
    to i tak zapomnę za jakiś czas.

    Zresztą -- zepsułeś przykład, bo o ile powiedzmy faktycznie jakieś
    specyficzne uszkodzenie może może (nie wiem, nie znam się, mało
    techniczny jestem) spowodować zmianę częstotliwości migania, o tyle
    rozmiar urzędowej tablicy nagle się nie zmieni, więc skoro urząd wydał
    taką, to taka najwyraźniej jest właściwa i zupełnie nie wiem po co mi
    jej wymiary.

    > to poprzygladaj sie samochodom na ulicy i zastanów się dlaczego niektóre
    > migają szybciej a inne wolniej.

    Bo jest tolerancja i miganie to nie apteka.

    > I dlczego czasami spodkasz samochód, w którym kierunkowskaz miga dwa
    > razy szybcije niz powinien.

    Bo mu się przepaliło, ale jak mi się przepali w trakcie jazdy, to
    zauważę, że nagle zapierdziela 2 razy szybciej.

    > I właśnie po to jest to na kursie,

    A jak nie jest? Masz coś prawnego na poparcie, że to akurat powinno być
    zrealizowane w programie kursu?

    > zebys znał właściwą wartość.

    No można wsadzić do głowy znanie miliona rzeczy, ale większość i tak
    wypadnie, zwłaszcza jak będą nieużywane poza Zakuć i Zdać. Można
    spowodować panikę i zmusić kursantów do kucia wszelkich możliwych
    parametrów. Ale sens tego znikomy. W przepisach, dowolnych, nie tylko
    związanych z autem, parametrów jest multum. Znasz parametry prądu np.?
    Albo bezpieczników jakie powinieneś mieć w domu? Albo.... Albo... Albo...

    > Bo to nie jest konkretna czestotliwosc a widełki i do stwierdzenia czy
    > jesteś gdzieś w środku tego przedziału nie potrzeba stopera. Wystarczy
    > oko i trochę mózgu.

    O widzisz.... Właśnie to ci tłumaczyłem. I dlatego odpytywanie z tego w
    teorii mija się z celem.

    > No i oczywiscie [niepotrzebna jest] wiedza, której nie masz.

    Dopisałem brakujące słowa, bo inaczej twój dowód sens tracił. A przecie
    udowadniał, że umiem sprawdzić kierunkowskazy bez znania wartości, tylko
    z użyciem oka i trochę mózgu.
    Bo tak naprawdę to chodzi o to, żeby migało i inni widzieli, że miga.
    Więc przepisy definiują wartość, żeby jakiś Mondry Inaczej nie
    powiedział, jak ty wyżej ,, miga raz na minute?Jak nie miga jak miga''
    albo odwrotnie ,,jak nie miga? miga, tylko przerwy są 1/666666666666666
    sekundy''.

    Bardziej bym się martwił innymi niedociągnięciami, jak np. czerwone
    kierunkowskazy w wozach sprowadzanych z USA.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek