    Date: Fri, 06 Sep 2013 21:08:00 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?

    W dniu 06.09.2013 21:00, Budzik pisze:
    > Nie wierze, ze mogło pojawić sie tak sformułowane pytanie ale co do zasady
    > czym mniej otworzysz pokrywe tym lepiej.

    No ja wiem, tu mi chodzi o formę pytania...

    W starych testach też było nieco miejsc, w których językowo się padało.
    Ba! Było jedno pytanie, gdzie przez długi czas byłem przekonany, że jest
    błąd, a później językowo doszedłem do tego, że to nie błąd, tylko
    niepełna prawda, ale tak sformułowana, że początkowo się w mózgu
    układało jako ,,jedynie'' a po wielu miesiącach załapałem, że nie
    jedynie i że na ocenę logiczności, to to zdanie było PRAWDA. Tyle, że
    niepełna :D
    Tylko tamte pytania były znane i można było się uczulić na różne pułapki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek