  • Data: 2013-09-06 22:56:09
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Sep 2013, RadoslawF wrote:

    > A potem idioci kupują samochód czy motocykl i mają pretensję
    > że wydana przez "Urząd Właściwy" tablica rejestracyjna gabarytami
    > nie pasuje.

    I teraz odpowiedz na pytanie - czy ten problem jakoś wpływa na
    to, co WYDAJE SIĘ być właściwym celem obowiązku PJ, czyli
    jako takie bezpieczeństwo jazdy?

    > Więc lepiej się dowiedz

    Ale ta zasada dotyczy WSZYSTKICH przepisów.
    I nie widać powodu dla którego miałaby być powiązana akurat z PJ.
    Znaczy tak samo, jak do faktu że jak nie będzie wiedział jaki
    jest limit zwolnienia z PCC, nie widać powodu, aby do tego
    potrzebny był EGZAMIN.
    Mianowicie owa "nieznajomość" nie niesie za sobą fizycznego
    zagrożenia.
    W razie potrzeby ma CZAS aby się zapoznać z potrzebną regulacją.

    > i zapamiętaj.

    A po co, skoro może sobie offline zajrzeć do przepisu, przecież
    na pytanie "czy tablica będzie mi pasowała" nie musi odpowiadać
    w pół sekundy na skrzyżowaniu?

    > Wbrew twojej
    > głupiej opinii taka wiedza może być przydatna.

    Wiedza może być przydatna, ale opinia nie jest głupia.
    Głupie jest założenie że ta wiedza ma być dostępna
    Z PAMIĘCI. Po co? Od Gutenberga "wiedza offline" jest
    dość powszechnie dostępna dla wszystkich umiejących
    czytać.

    pzdr, Gotfryd