  • Data: 2006-06-16 17:22:08
    Temat: Re: Prawo jazdy - rower.
    Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e6uo78$rlv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Myślę, że nawet gdyby taki wniosek wysłali do sądu, to by to nie
    > przeszło. Podejrzewam, że gość wsiadał na ten rower i został w tej
    > chwili zatrzymany. Linia orzecznictwa jest taka, że już podjęcie
    > usiłowania jest karalne.

    Oczywiscie pewnie masz racje, mnie przy tym nie bylo, kuzyn czekal na
    dziewczyne /poszla na chwile do domu/, przy rowerze, jak zeszla to juz go
    nie bylo, zostal zwiniety. Jak mogl wsiadac i gdzies jechac? jak czekal? Czy
    samo wsiadanie na rower, siedzenie na siodelku, to juz jest ruch drogowy?
    I stad nasuwa mi sie pytanie. Majac zakaz prowadzenia pojazdow
    mechanicznych, czy moge podejsc do mojego samochodu, otworzyc drzwi, od
    strony kierowcy i usiasc na fotelu? Czy lepiej jest otworzycz drzwi od
    strony pasazera, i tam sobie usiasc, wlaczyc stacyjke, /bo stacyjka wlacza
    zasilanie do radia/ i posluchac radia?
    MarekF