  • Data: 2004-07-13 07:23:22
    Temat: Re: Prawo jazdy - kilka pytan
    Od: "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam taki problemik. Zatrzymano mnie za jazde po uzyciu alkoholu
    > (na kacu..., niewielkim bo niewielkim , ale zawsze to kac, trochę
    > ponad dopuszczalne 0,1mg/l w wydychanym powietrzu).
    <ciach>
    > Odczekałem po imprezie dłuuuugo, ale widocznie o
    > godzinkę za krótko...
    <ciach>

    Nie będę tutaj pochwalał jazdy na kacu i jestem jak najbardziej przeciwko
    wsiadaniu za kółko nawet długo po imprezie ale jeżeli już się coś takiego Ci
    się zdarzyło to w trakcie zatrzymania należy zrobić kilka naprawde głębokich
    wdechów i wydechów. Czasem pozwala to zejść z np 0.23 do 0.18%%. Ja stosuje
    taką zasadę. Po imprezie (nawet kilka - kilkanaście godzin) jak czuję, że
    jestem jeszcze nie w pełni sił po prostu nie jadę, idę sobie na dłuższy
    spacer, w miare możliwości robie sobie chłodny prysznic, idę coś zjeść i
    dopiero wtedy wsiadam. A jeżeli jest naprawde źle to mam jeszcze żonę za
    kierowce :-D
    Pozdrawiam.