  • Data: 2008-06-26 18:37:28
    Temat: Re: Prawo i Informatyka.
    Od: brytisz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Żeby nie było z
    > drugiej strony tak, że jak Ty się zwolnisz, to zabierzesz ze sobą wartość
    > intelektualną, a on zostanie nawet bez prawa do jej użycia. Myślę, że trzeba
    > zapisać, iż prawa majątkowe do powstałych utworów są Twoje, ale on ma prawo
    > ich używać itp.

    Racja.Tylko jak ma to wyglądać? Raz napisany kod można powielać w
    nieskończoność.
    I ja w takim wypadku nic z tego miał nie będę.(Po ewentualnym
    odejściu).
    Tutaj proszę nie pomyśleć że jestem łapczywy na mamonę, naprawdę, nie
    o to mi chodzi.Nie wtym rzecz. A może na zasadzie jednorazowych
    licencji?
    Głupi jestem.
    Pozdrawiam, Robert.