  • Data: 2024-01-08 13:07:32
    Temat: Re: Prawo działa czy nie działa wstecz?
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2024 o 07:34, cef pisze:
> [...]
    azdy-straca-waznosc-o-tych-datach-nalezy-pamietac-69
    14850890381984a.html

    > Cóż, odebrano prawo do 100zł (chyba tyle jest opłata teraz za dokument)
    > i stracony czas w urzędach.

    No nie, dokument prawa jazdy jest poświadczeniem posiadania uprawnień do
    prowadzenia pojazdów, więc jeśli coś się odbiera to właśnie to prawo do
    prowadzenia pojazdów. Jak dla mnie to urzędnicza samowola, odbierają bo
    uważają, że im wolno a zasady są jednak inne.