  • Data: 2024-01-08 13:01:55
    Temat: Re: Prawo działa czy nie działa wstecz?
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2024 o 01:54, nadir pisze:

    > Banknoty sprzed denominacji w 1995 roku też były bezterminowe, komu
    > odebrano jakieś prawa wymieniając je

    36 milionom Polaków.

    > na obecnie obowiązujące?

    Sam widzisz, że coś odebrano.

    Poświadczenie może być na określony czas, ale jak jest bezterminowe to
    takie jest. Jak dla mnie nie ma podstaw do wymiany bezterminowych praw
    jazdy na terminowe. Niech sobie wystawiają nowe poświadczenia terminowe
    jak tak bardzo chcą, ale to nic nie ma do już wydanych bezterminowych.