  • Data: 2008-06-18 12:17:44
    Temat: Re: Prawo drogowe
    Od: cranky <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Jun 2008 09:17:54 +0200, Tristan napisał(a):

    > A co nie tak? Masz skręcić w prawo za znakiem. Skręcasz? Skręcasz. A że za
    > chwilę zmieniasz sobie pas, to już inna bajka.
    Nie SKRĘCAM w prawo. Jadę jak za strałką "nakaz jazdy prosto" czyli dalej
    drogą z pierwszeństwem. To że jezdnia zakręca i ja z nią - to co ma do
    rzeczy? Nie stawia się nakazu skrętu przed zakrętem (uwaga - szosa skręca 3
    stopnie w prawo skręć z nią bo jadąc prosto napotkasz rów?)! Stawia się
    przed skrzyżowaniem albo przed możliwą zmianą pasa. A tu mam skręcić - w
    ulicę na skrzyżowaniu czy zmienić pas na prawy - kiedy po prawej jest
    bariera?