  • Data: 2008-05-12 23:32:04
    Temat: Re: Prawo drogowe
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dołączone są papiery przewozowe, w których jest określona masa ładunku i
    > inne jego parametry. Choćby dlatego, żeby kierowca wiedział czy dany
    > ładunek w ogóle może jechać na danym aucie, czy może jechać danymi
    > drogami/mostami, czy wiezie substancje niebezpieczne itp.

    OK, czyli policja bierze za podstawe ile wazy puste auto + to co jest w
    papierach o przewozonym ladunku? A wiec np. auto wazy 20 ton, w papierach ma, ze
    ladunek wynosi aktualnie 5 ton i wobec tego moze przejechac przez most o
    nosnosci 30 ton. Ale tylko powiedzmy, ze dopuszczalny ladunek tego auta wynosi
    30 ton i ze faktycznie taki jest wieziony aktualnie. Wobec tego pzrez most o
    nosnosci 30 ton pzrejechal legalnie ciezar 50 ton. I dlatego wydawalo mi sie, ze
    policja za podstawe bierze calkowita dopuszczalna mase pojazdu i nie wnika ile w
    danej chwili jest zaladowanego towaru.
    adam