  • Data: 2008-05-13 09:57:03
    Temat: Re: Prawo drogowe
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcesz ograniczeń na wyrost...? To może przy wykroczeniach przekraczania
    > prędkości powinno brać się pod uwagę maksymalną "kreskę" na liczniku na
    > tablicy rozdzielczej zamiast aktualnego wskazania radaru...?

    Porownanie jest troche chybione. Bo predkosc mierzy sie nie zatrzymujac auta
    (kierowca nawet o tym nie wie), natomiast zeby zmierzyc mase auta trzeba je
    zatrzymac, podlozyc wage itd. I nie zawsze da sie to zrobic, np. gdy nie ma
    miejsca przed mostem.

    I mam takie pytanie. Kto wie jaka jest masa wlasna ciezarowki typu 1/S42 (3 osie
    z tylu - calkowita masa 42 tony) i 2/S32 (2 osie z tylu - calkowita masa 32 tony).
    adam