  • Data: 2008-09-23 11:16:27
    Temat: Re: Prawo do strony internetowej
    Od: Sannindan <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Wrz, 11:49, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> wrote:
    > Użytkownik "Sannindan" <s...@g...com> napisał

    > Naruszyła. Jeśli użytkują Twoje dzieło bez zgody, bez udzielenia licencji
    > lub przekazania praw do dzieła.
    > Zostaje wezwanie przedsądowne, a potem sąd. Oby dało się dowieść, że strona
    > jest Twoja...
    > Ale jak będziesz im wykładał kawę na ławę, skąd wiesz, iż to Twoj kod to
    > mogą zdarzyć się trzy rzeczy:
    > 1. Zapłacą.
    > 2. Nie zapłacą i nic nie zrobią.
    > 3. Nie zapłacją ale zamknął stronę.
    > W przypadku 2 pójdziesz do sądu, jak udowodnisz to dostaniesz kasę.
> [...]

    Heh. Ale przecież są logi na serwerach, oni mogą także przywrócić
    dane.
    Czy nie był by to, dowów iżtej strony używali.

    Pozdrawiam.

    PS.
    Mam świadkó, że tą stronę robiłem. Ba. Mogę się nawet dalej posunąć.
    A mianowicie, to że mój wujek sprzedał im domenę z serwerem (najpierw
    im dzierżawił), i to przez niego też było załatwiane z tą stroną on
    także może potwierdzić, żem iałem im zroibc stronę, i że takową
    robiłem.