    From: B <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do podnajmu
    Date: Mon, 08 Aug 2011 10:22:09 +0200

    W dniu 06.08.2011 00:22, s...@a...pl pisze:

    > Tylko tu mówimy o umowie, nie o prawie. A umowę autor pytania zapewne
    > podpisał dobrowolnie.

    No, dobrowolnie. Ale dawno temu, więc nie osobiście ja. Między czasie
    u.m. wprowadził regulaminy itd. gdzie ten warunek jest zapisany. W samej
    umowie tego brak. Jednak nie idzie mi o to czy ten warunek mnie dotyczy
    czy nie a o to jak go interpretować tj. jak się ma do wynajmowania
    powierzchni biura na godziny.
    tj. czy jeżeli stowarzysenie będzie świadczyć usługę dostępu do lokalu
    na zasadzie opłaty za 1h użytkowania, to jak to się ma do tego
    ograniczenia powierzchniowego. Czy to się przelicza? jeżeli tak to jak?

    B.