  • Data: 2010-06-14 09:41:49
    Temat: Re: Prawo do mieszkania
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Cze, 11:29, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Jak się wprowadzał, to z kim uzgadniał to wprowadzenie się.

    Podobno to matka tej osobyi ta osoba teraz nie wie.. to bylo dawno
    temu. Lokator ma po 60-tce, nowy wlasciciel po 30-tce

    > Ojojoj, to módl się, żeby nie wylazło zasiedzenie.

    Obecnie ta osoba podajaca sie za lokatora chce ugrac na tym wiecej i
    wszczyna przerozne sprawy wobec wlasciciela.
    Zatem przyznaje sie do tego, ze jest lokatorem i byla wczesniej, ale
    nowemu wlascicielowi nic wiecej nie mowi.

    > Nie. Będziesz włamywaczem.

    Jakto - przecież posiadam i zamieszkuje.. i twierdze ze jestem
    lokatorem....