  • Data: 2021-10-27 15:56:57
    Temat: Re: Prawo do braku lasu
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.10.2021 o 14:40, _Master_ pisze:
    > Przez dekady truli, wycinali lasy, zatruwali glebę i gromadzili majątek
    > a teraz wymagają od Polski aby natychmiast nadgoniła EKO i porzuciła
    > węgiel.

    Bzdury piszesz. Ich majątek wziął się z eksploatacji zamorskich kolonii.
    Teraz taką kolonią jest Polska.
    A co do lasów to zaróno Francja jak i Niemcy mają większy procent
    zalesienia niż Polska. Niespodzianka?

    > A dlaczego nie domagają się aby w Polsce zarobki były na poziomie
    > Niemieckim? Przejście na prund ;-) byłoby pewnie szybsze i
    > efektywniejsze niż na zachodzie.

    Jak już wyżej napisałem, Polska jest kolonią i dziwne byłoby, gdyby
    murzyn zarabiał tyle samo co biały.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: