  • Data: 2006-08-02 07:15:55
    Temat: Re: Prawo czy bezprawie aukcji internetowych bylo Re: prawo aukcji internetowych
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Na terenie Unii mozna oddac towar w hipermarkecie nawet do 2 lat, bez
    > podwania przyczyny i to jest standard.

    ROTFL! ;_) zyc nie umierac jednym slowem...i wymieniac tylko telewizory, pralki,
    audio etc co jakies 1,9 roku ;)

    > Dodatkowo sprzedajacy sa cwani i nie odpowiadaja na zadane pytania
    > przed aukcja.

    powiedz mi, kto madry robi na allegro jakies "powazniejsze zakupy"? ;)

    > Co daje skarga do Allegro na takie praktyki sprzedajacego ?

    true, w zasadzie to chyba nic, poza ewentualnym zablokowaniem konta. Nawet jesli
    sprawa trafi do prokuratury - znikoma szkodliwosc czynu...

    tak, jesli kupiles go od "przedsiebiorcy".

    pozdrawiam
    d.