  • Data: 2021-09-23 12:47:58
    Temat: Re: Prawo człowieka do papieru toaletowego
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Azbeściarzom to zupełnie nie przeszkadzało. Jechali jak w dym do Jackowa, a
    > nie ZSRR.

    A dlaczego? Bo kurs (nielegalnej) wymiany walut komuchy utrzymywały pod
    zapobieganie ucieczkom z komunistycznego (k)raju z małą utratą majątku
    (dorobku życia) IMHO. Jak przeważnie "efekty uboczne" musiały być.
    Różnica między "w bilansie (bardzo?) znacząco lepszy" a "niepokalanie
    poczęty bez skazy" dla mnie sprowadza się do wyprania mózgu.

    "Co żywe wady (jakieś) mieć MUSI".

    --
    A. Filip