eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo autorskie staje się najbardziej represyjnym i totalitarnym prawem świata › Re: Prawo autorskie staje się najbardziej represyjnym i totalitarnym prawem świata
  • Data: 2009-12-09 21:35:46
    Temat: Re: Prawo autorskie staje się najbardziej represyjnym i totalitarnym prawem świata
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-09 12:00, Henry(k) pisze:

    > Zacznij sprzedawać na allegro chińskie buty z logo Nike i potem powiedz
    > prawnikom Nike, żeby się odczepili, bo przecież nie ponieśli żadnej
    > konkretnej straty ;-)

    Tylko że sytuacja jest trochę inna. Ja tez jestem za tym by trzepać
    świnie sprzedające piraty na rynkach. Oni zarabiają na czyjejś pracy i
    to ssie (*). Twierdzenie, że ściągnięciem muzy z emula okradam twórcę,
    to jak twierdzenie, że odszedłem od TV w czasie puszczania reklam, albo
    włączyłem w przeglądarce adblocka i okradłem w ten sposób ludzi... BŁAGAM!

    * właśnie pomyślałem o nierobach, żerujących na czyjejś pracy i
    ciągnących z tego zysk bez żadnego wysiłku ze swojej strony... jak nic
    wydawcy płytowi to piraci :D

    pozdrawiam.
    PlaMa