eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo autorskie staje się najbardziej represyjnym i totalitarnym prawem świata › Re: Prawo autorskie staje się najbardziej represyjnym i totalitarnym prawem świata
  • Data: 2009-12-08 12:30:08
    Temat: Re: Prawo autorskie staje się najbardziej represyjnym i totalitarnym prawem świata
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:
> [...]
    iec-3-latka/
    > Wyrabianie sobie opinii na podstawie faktów medialnych lub pojedyńczych
    > wybryków rozmaitych baranów z reguły faktycznie prowadzić może do
    > różnych zaburzeń.

    Ale to nie pierwszy taki przypadek. Pamiętasz laskę, co nagrała kawałek
    tranformesów na komórkę, żeby brata zachęcić do pójścia na ten film?

    Albo gościa, który napisał program do wyszukiwania i indeksowania
    udostępnionych zasobów w sieci lokalnej, który beknął kupą kasy za niby
    piractwo, choć on nie spiracił ani kawałka tylko napisał takie lokalne
    google.

    Albo kretynkę z Sony, która ryczała publicznie, że zgrywanie legalnie
    kupionej płyty SONY do odtwarzacza mp3 sony jest złem.

    albo...

    albo...

    albo...

    --