    From: "Wirtualna" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie - problem Wykonawcy czy Zamawiającego?
    Date: Fri, 3 Jun 2005 01:26:52 +0200

    "immo" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    news:d7n5pa$pnl$1@news.onet.pl...
    > castrol napisał(a):
    > Czy mam rozumieć, że Zamawiający nabywa prawa do własności tylko wtedy,
    > gdy jest to wyraźnie określone?
    tak - prawa autorskie majatkowe przechodza jedynie w przypadku ich
    przeniesienia na piśmie pod rygorem niewaznosci

    > Czyli nawet jeśli mam wizytówkową witrynę, to nie mogę zmienić w niej
    > numeru telefonu do biura, bo musi na to wyrazić zgodę Wykonawca?
    moim zdaniem nie jest to ingerencja w dzielo - natomiast zmiana szaty
    graficznej (np. inny kolorek, czcionka, rozmieszczenie przyciskow juz tak)
    pamietaj, ze czesc strony moze stanowic program komputerowy (ktory jest
    traktowany przez PA szczegolnie) np. skrypty

    p.
    W,