  • Data: 2003-08-17 20:21:32
    Temat: Re: Prawo autorskie do utworu
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a czy te 6 zl place raz czy musze np. miesiecznie placic? Jesli raz to na
    > jaki czas to jest wazne?
    tak długo jak wytrzyma papier
    muszę jeszcze wyjaśnić, że notariusz nie potwierdza praw autorskich tylko
    fakt złożenia oświadczenia o danej treści w danym dniu.
    Oświadczenie te może wyglądać tak:
    "Ja kubaz oświadczam, iż poniższy utwór jest mojego autorstwa:
    <nuty>"
    Zawsze więc ktoś może twierdzić, że wymyślił utwór wcześniej - jednak z
    nikłymi szansami na wygranie sprawy (chyba, że też będzie miał mocne dowody)

    burenezo