  • Data: 2007-03-21 11:28:36
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Mar 2007 11:50:04 +0100, miranka napisał(a):

    > Masz rację - źle się wyraziłam. Ale żeby ten automat zadziałał, dany
    > rodzaj pracy musi być prawami autorskimi objęty. Że jest objęty, musi
    > być gdzieś konkretnie napisane. Dopiero od tego momentu można snuć
    > dalsze rozważania, czy dzieło grafika zlecone przez firmę, jest
    > własnością firmy czy grafika. Taka informacja musi być w umowie.

    Błądzisz jeszcze bardziej ;-)
    Przedmiot umowy będzie objęty ochroną prawnoautorską, jeśli spełnia
    wymogi z art. 1 pr.aut. i nie jest wyłączony z art. 4.
    Treść umowy nie ma nic do tego. Natomiast treść umowy będzie przesądzała
    o tym, komu przysługują autorskie prawa majątkowe do utworu, czyli: czy
    doszło do ich przeniesienia na pracodawcę czy też nie doszło do niczego
    takiego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==