  • Data: 2009-03-25 06:36:19
    Temat: Re: ( Prawo Pracy ) Zwolnienie lekarskie,a dniówka.
    Od: "ben." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:

    > W wiadomości news:gqam4n$2n7u$1@news2.ipartners.pl ben.

    > Są różne systemy i rozkłady czasu pracy, a ty za mało o swoim nie piszesz.
    > W prawie pracy nie funkcjonuje pojęcie weekendu.
    > Nie sposób próbować sensownie odpowiedzieć na twoje pytanie w tym stanie
    > rzeczy.

    Pracuje na umowe czas nieokreślony o prace pełen etat, dodatkowo
    podpisywałam takie papierek, że w grafiku pracuje w weekendy 12 (nie 8 )
    odbieram sobie godziny na tygodniu.
    Problem się zaczał w momencie przyniesienia zwolnienia lekarskiego jak
    pisałam. Pracodawca sobie interpretuje że mam oddać 4h za dzień,
    ale jak na tygodniu podczas zwolnienia miałam w grafiku dzień wolny to
    tego nie widzi ( żeby tam te 4 h włożyć ).
    Czy ma prawo tak interpretować sobie czas pracy ?

    pozdrawiam