  • Data: 2011-04-20 13:22:45
    Temat: Re: Prawo Ochrony Środowiska - wątpliwości
    Od: "t" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:iomkle$i0c$1@news.onet.pl...
    > Nie wiem nic na temat tego prawa, ale tak na logikę i w uproszczeniu:
    > chyba dla środowiska nie ma znaczenia czy ktoś go zatruwa jako firma,
    > hobbystycznie czy też jako działalność gospodarcza "na czarno".
    > Dla urzędu niestety ma to znaczenie..

    Jednak ma to znaczenie i logika Cię zawiodła, głównie ze względu na skalę
    problemu.
    Można to w przypadku hobby porównać do normalnych potrzeb życiowych
    człowieka np. kichnięcia lub nawet wprost przeciwnie.
    Działalność gospodarcza to Szpital zakaźny lub szalet publiczny na dworcu.
    Jest różnica?

    .

    > Czy po tym zgłoszeniu będziesz ponosił jakieś późniejsze koszty? Jak nie,
    > to zgłoś - będziesz spokojny.
    >
    > --
    > Krzysztof

    Moim zdaniem