eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komenda może zapłacić za pobyt w więzieniu" - żart czy realna możliwość? › Re: Prawo Lukas Banku 2008 - stanowisko przed omediowaniem [Was: "Komenda może zapłacić za pobyt w więzieniu" - żart czy realna możliwość?]
  • Data: 2019-02-02 21:53:58
    Temat: Re: Prawo Lukas Banku 2008 - stanowisko przed omediowaniem [Was: "Komenda może zapłacić za pobyt w więzieniu" - żart czy realna możliwość?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek <p...@p...onet.pl> pisze:
    [...]
    > To autentyk Lukas Banku sprzed kilku lat. Stanowisko było takie, że
    > poszkodowany może sobie pozywać pracownika jeśli chce, ale bank umywa
    > rączki i kasy nie odda. Dziwnym trafem krótko po tym, jak największe
    > polskie portale narobiły temu bankowi smrodu, przedstawiając komiczną
    > interpretację jego działu prawnego, bank jednak zmienił zdanie i
    > szybko oddał klientowi kasę.

    Fragment pisma banku:
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Okradziony-jubiler-
    kontra-Lukas-Bank-1836549.html
    > Okradziony jubiler kontra Lukas Bank ; 2008-09-26

    Zmiana frontu:
    http://di.com.pl/okradziony-klient-lukas-bank-zmieni
    a-zdanie-23683
    > Okradziony klient - LUKAS Bank zmienia zdanie ; 01-10-2008,

    Znaleźć nie było trudno ale wolę podać "do archiwum" bo parę razy
    trafiłem na przypadki "sklerozy googla" przy wyszukiwaniu spraw sprzed
    kilkunastu lat (zapamiętałem akurat sprawy nie prawnicze).

    --
    A. Filip