  • Data: 2002-12-15 19:43:36
    Temat: Re: Prawo Jazdy - jak odzyskać zatrzymane
    Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:atijbl$2nu$1@news.tpi.pl...

    > tak
    > zwolnienia?
    >
    > dlugosc zwolnienia, czy dlugosc pobytu w szpitalu nie ma wplywu czy jest
    > przestepstwo czy nie. decyduje charakter obrazen. biegly lekarz ocenia,
    czy
    > obrazenia powoduja naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia
    > trwający dłużej / czy nie dluzej/ niż 7 dni, czy tez ze nie ma obrazen.

    To 7 czy 14? :) Bo już zgłupiałem teraz :)

    Pytam tak o wszytsko bo Policjanci powiedzieli, żonie, że ona juz na Policji
    nie ma czego
    szukać i ew. niech się kontaktuje z prokuraturą. A z tego, co piszesz wynika
    jednak, że
    sprawa może wcale nie dotrzeć do prokuratury. Czyli albo Policja odda
    dokument albo sąd.

    Przemysław