    From: "romek" <r...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawnik. Co dalej?
    Date: Sat, 15 Feb 2003 00:04:36 +0100

    Użytkownik "josefine" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:b2jfs3$6jn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > 1. Byc moze myle pojecia? NetLaw byloby lepiej?
    Znacznie lepiej................:)))))))))

    Specjlizuj sie w tym co cie interesuje.
    Znasz sie na kompach, lubisz to , bawi ci to...
    Moja opinia jest tak marny bedzie prawnik od IT ktory sam si enie wlma do
    jakiejs maszyny..
    Jest masa prawników specjalistów "od internetu" ktrzy nie wiedza co to
    jest - bajt i bit.
    Niestety ostatni w jednej z publikacji przeczytlem po prstu kompromitujce
    wypowiedzi pani prof. jednej z poslich uczelni wyzszych - pani mial sie za
    specjalist od IT.
    Wiec moje zdanie jest takie, ze nie wystarczy samo prawo.....

    Pozdrawiam
    Romek

    www.prawnik.net.pl