eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawidłowy skręt w prawo › Re: Prawidłowy skręt w prawo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
    da.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!lo
    calhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawidłowy skręt w prawo
    Date: Mon, 20 Oct 2008 10:08:53 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0810201000180.3680@quad>
    References: <b...@j...googlegroups.com>
    <gd1odu$2tm$1@news.onet.pl> <gd1rek$eoc$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0810142320360.1728@quad> <gd4jn0$i9n$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0810160022420.3240@quad> <gdgbte$92f$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1224490693 13765 83.15.167.123 (20 Oct 2008
    08:18:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Oct 2008 08:18:13 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gdgbte$92f$1@news.onet.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:559103
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 20 Oct 2008, Tristan wrote:

    > przeniesie. No i uregulowania prawne...

    Od tego trzeba zacząć.
    IMO oczywiscie. I IMO zaraz z grubej rury - "w przypadkach oznaczonych"
    zmianę zasad pierwszeństwa, w ustawie (z czego ktoś się nabijał, a IMO
    ma sens, inaczej ze względu na fakt że zmianiający pas będzie w razie
    czego winnym kolizji ORAZ panujące obyczaje wprowadzenie "naprzemienności"
    będzie trwało wieki).

    > No w stalmacha się zapycha, bo się robi 1 pas z dwóch. A pas do skrętu jest
    > zapchany trasą Miarki-Stalmacha. I szans na wyjazd z dołu, od teatru, nie
    > ma. Trzeba jechać na pas środkowy i próbować tam wejść w nurt w momencie
    > odblokowania się świateł koło dawnego BP. Inaczej by się utknęło na zawsze.

    Ale to działa tylko przy średnim korku. Jak korek od Mikulczyckiej
    sięga na samą Mikulczycką (a już widziałem), to i pięć pasów na Bytomskiej
    by nie pomoglo. A taka jazda jak opisujesz zwiększa ilość pojazdów
    w korku o te jadące w kierunku Biskupice-Bytom. Niby jest ich niewiele,
    ale jak przejazd na wprost będzie zablokowany przez chcących skręcać
    w prawo, to TEŻ będą stali.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1