  • Data: 2011-11-14 13:15:44
    Temat: Re: Prawidłowość doręczenia wezwania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Nov 2011, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Yarroll" <y...@g...com> napisał
    >
    > Nie sądzę, by to jakaś prywatna osoba doręczała. Prędzej policjant po
    > cywilnemu.

    Na jakieś 99,98% pisząc o "prywatnej osobie" miał na myśli swoją matkę.
    IMVHO: jeśli pismo nie niesie za sobą "prawnie skutecznych" skutków
    (tak jak piszesz), to jest to tylko jej prywatne zobowiązanie że
    doręczy.
    Co do tego że "znowu przyjdą i załomocą"... cóż, z drugiej strony
    uchylanie się od odebrania przesyłki to jeden z problemów np. przy
    postępowaniu cywilnoprawnym, więc daleki jestem od krytykowania.
    Co najwyżej wspomnę że temat był wałkowany w zakresie "jakby
    tak w końcu wprowadzić obowiązek zgłaszania adresu do doręczeń"
    (i to niech odbiorca wymyśli gdzie mu wygodnie odbierać, żeby
    nie "łomotali", ale odpowiada również za fakt nieodebrania).

    > Pewnie mam wypatrzone poglądy

    "patrzałki mi spadli"!
    ;)

    pzdr, Gotfryd