eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-25 17:31:46
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Może, ale to taki nie do końca pewien dowód.

    A czego jeszcze brakuje?

    > Jak zamówię u aktorów
    > przedstawienie pt. "Urodziny Hitlera",

    To to będzie przedstawienie "Urodziny Hitlera", a nie świętowanie
    urodzin Hitlera.

    > to jaką bedę miał pewność, że są
    > faszystami?

    Będziesz miał pewność, że są aktorami.

    Nie wyjeżdżaj mi tu z tanią demagogią, bo to jest żałosne. Cały czas
    twoje dywagacje kręcą się wokół tego, że jacyś prowokatorzy dla jaj
    sobie filmik w lesie zrobili, a biedni aktorzy są teraz poszkodowanymi
    przez lewacką nagonkę.
    To jest nie dość, że żałosne, to do tego obrzydliwe.

    Jeszcze raz zadam pytanie: jakim cudem zdrowy na umyśle człowiek
    potrafiący czytać i pisać, który uczył się w szkole historii, staje w
    obronie/usprawiedliwia/bagatelizuje/czy wręcz próbuje zakłamywać
    rzeczywistość (prowokatorzy!?), żeby koniecznie wykazać, że przecież w
    zasadzie nic się nie stało, że to taka zabawa była, a winnymi
    zamieszania nie są faszyści, ale dziennikarze?

    Którego rozdziału o II WŚ nie zrozumiałeś?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr