  • Data: 2004-02-21 15:40:39
    Temat: Re: Prawa syna i żony
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c17ti3$gv7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > faktycznie
    > właściciela,
    > Faktycznie jesteś fachowcem prawa administracyjnego tylko w swoim
    > mniemaniu.!!

    fachowcem nie jestem. nie ma "fachowców" prawa administracyjnego, bo prawo
    administracyjne stanowi 90% prawa wogóle. Tego sie nie w całości poznać i
    opanować. Ale na prawie cywilnym i ewidencji ludności odrobine sie znam.

    > Jak chcesz dowodzić że np. u mnie zamieszkujesz jeśli ja cię nie wpuszczam
    > do mojego domu ???

    Wszystkimi mozliwymi środkami dowodowymi. A jeżeli nie udowodnię, że
    zamieszkuję to po prostu nie dostanę meldunku i konec sprawy. To ja mam
    udowodnić że mieszkam. Powołane wyżej orzeczenie NSA i ta procedura odnosi
    się do meldowania osób, które faktycznie gdzieś mieszkają (np w wynajętym
    mieszkaniu) ale właściciel z jakichś przyczyn (najcześciej własnej
    niewiedzy) nie zgadza sie na zameldowanie. Procedura ta słuzy tylko i
    wyłącznie zapewnieniu aktualności danych w ewidencji ludności.

    > I uważasz , że urząd cię do mnie wmelduje wbrew mojej woli !?????

    Jeżeli np wynajmiesz mi mieszkanie i ja bede w nim mieszkał, to urząd mnie
    zamelduje i to wbrew Twojej woli. Bo jak pisałem, zameldowanie to tylko
    stwierdzenie faktu zamieszkiwania w jakimś lokalu, a nie prawa do
    zamieszkiwania. Jeżeli mieszkam to i dostanę meldunek, a Ty nie możesz nic
    na to poradzić...

    > Socjalizm tchnie ztwojej wypowiedzi ,nie z mojej .

    Mija wypowiedź opiera się na obowiązującym prawie. A twoja?

    RF