eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego › Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Art <s...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
    Date: Thu, 13 Apr 2006 12:21:33 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 5
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <54a6b$443ab5d1$57cf7620$6858@news.chello.pl>
    Reply-To: s...@w...com
    NNTP-Posting-Host: acv202.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1144930893 26743 83.16.73.202 (13 Apr 2006 12:21:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Apr 2006 12:21:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/??.01.30 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:381465
    [ ukryj nagłówki ]

    Ja spotkałem się już parę razy z praktyką, gdzie wymieniany był twardy dysk
    na nowy, czy karta graficzna i klientowi zmieniano tylko numery na karcie
    gwarancyjnej. CZyli jak na stary dysk miał 3 tyg. gwarancji go końca, to na
    nowy też. Czy to normalna praktyka?
    Art

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1