  • Data: 2008-05-16 08:03:55
    Temat: Re: Prawa konsumenta
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żartujesz? Kobiecie świat się zawalił a ty mówisz o rekompensacie
    > rzędu 10 zł?

    To nie Ameryka, w której sądy przyznają milionowe odszkodowania za byle
    gówno.

    Żyjemy w normalnym kraju, w którym odpowiedzialność wykonawcy usługi
    ograniczona jest do wysokości *obiektywnych* (tj. m.in. mierzalnych)
    szkód jej odbiorcy.

    Jeśli autorka wątku jest w stanie wskazać obiektywne efekty złego
    wykonania fryzury (tj. inne, niż "jej się świat zawalił", bo to żaden
    argument), to może być mowa o odszkodowaniu.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com