  • Data: 2015-11-20 13:00:05
    Temat: Re: Prawa autorskie na facebooku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Nov 2015, Danusia wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    [...]
    [...]
    > No tą stroną widzę i mogę przejść dalej głębiej.
    > Ale z tymi google to przesadziłeś po:
    > https://pl-pl.facebook.com
    > https://pl-pl.facebook.com/pages
    > https://pl-pl.facebook.com/pages/Przewodnicy-%C5%81%
    C3%B3dzcy-Totutotam
    > wchodzi tylko rejestracja, czyli trzeba znać wcześniej adres z dostępem.

    Danusiu, Robercie, dajcie się przekonać, że pomyliliście możliwość
    ZAJRZENIA, czyli dostęp do książki, z POINDEKSOWANIEM, czyli dostępem
    do katalogu (w bibliotece na przykład).
    Tłumacząc na nasze, owszem, czasami się zastanawiam "gdzie ja tę czy
    inną książkę położyłem", i jest to fizyczny odpowiednik utraty
    katalogu :>

    pzdr, Gotfryd