  • Data: 2006-01-13 09:00:52
    Temat: Re: Prawa autorskie itp. - gra planszowa
    Od: "ZauraK" <n...@n...none> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartek" <b...@i...prv.pl.spamtrap> napisał w wiadomości
    news:dq32vp$97t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Tym bym sie nie przejmowal. Zasady gry trudno uznac za utwor.

    Właśnie tu mam wątpliwości. Przedstawie może konkrety:
    Gra planszowa wydana przez Sferę - "Magiczny miecz" (tu dodatkowy problem:
    jest to 'klon' "Magii i Miecza" (Talisman) do której prawa posiada Games
    Workshop)
    Zasady są niejako (klon) autorskie. Przeniesienie zasad zasadniczo wymaga
    przeniesienia także treści gry.
    Wiadomo, można zmienić nazwy i opisy, ale wtedy powstanie już całkiem inna
    gra, a nie o to tu chodzi.

    No tu byłem pewien, że tak będzie.
    ZauraK