    From: Olgierd <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie
    Date: Tue, 9 Dec 2003 19:48:46 +0100

    Niejaki(a) ::mariusz:: w wiadomości <br4odd$tt9$1@news2.ipartners.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Nie wiem co mam zrobić, osoba ta straszy mnie poinformowaniem odpowiednich
    > organów.

    Jakiś wariat, olej to. Jeśli jesteś pewien, że nie naruszyłeś niczyich
    praw to możesz spać spokojnie. Coś czuję, że w zdaniu następnym
    proponuje Ci obniżenie ceny za ten serwis, co?
    Praw autorskich nie można "przedstawić". Albo Ci przysługują albo nie,
    ale to on musi udowodnić, że Ci nie przysługują. Te organy też będą
    musiały Ci to udowodnić.

    --
    Olgierd
    "Tylko szaleńcy ośmielają się lekceważyć prawa fizyki i biologii. Czymś