  • Data: 2007-02-18 17:20:59
    Temat: Re: Prawa autorskie.
    Od: "Olinka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy "publikować"? Udostępniać do ściągnięcia,
    > rozpowszechniać zrzuty ekranu czy informować, że coś takiego powstało
    > a nawet można to kupić?
    Firma informuje, że jest autorem tych produktów i zachęca do kupna.
    Ze względu na specyfike tych rozwiązań nie udostepnia w postaci plików do
    pobrania
    a jedynie pokazuje zrzuty ekranu i opisuje funkcjonalności.

    > A jeśli zostało udostępnione i nie udzieliłaś zgody na
    > rozpowszechnianie (to może być nawet licencja niewyłączna) to możesz
    > żądać odszkodowania.
    > Firma bierze za to pieniądze czy zrobiła sobie z tego freeware?
    Firma może brać za to pieniądze a ja nie wyrażałam żadnej zgody na tgo typu
    proceder.

    serdecznie dziekuje za odpowiedź, pozdrawiam
    Ola