  • Data: 2004-01-05 17:15:32
    Temat: Re: Pracownik i zwolnienie...
    Od: <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie czesciowo o to mi chodzilo, czy on moze cos tym swoim urlopem
    > wskurac, bo ewidentnie wiadac ze walczy o jakas nienalezna mu kase!

    No wiec raz jeszcze. Skoro gosc zachorowal po wreczeniu wypowiedzenia to nie
    ma to wplywu na rozwiazanie umowy o prace. od 31.12 za chorobe placi mu zus.
    Co do urlopu to nie widze zwiazku. Jedyne co, to jesli facet przebywal 31.12
    na urlopie to za ten dzien nalezy mu zaplacic ekwiwalent (choroba przerywa
    urlop). Jesli w ogole nie przebywal na urlopie to nawet gdyby nie przedlozyl
    L4 to i tak nalezy mu zaplacic ekwiwalent jesli mial niewykorzystany urlop.
    W mojej ocenie gosc niczego nie chce wyciagnac od pracodawcy tylko od zusu.
    po rozwiazaniu umowy bedzie mogl od zusu pobierac zasilek chorobowy bo
    niezdolnosc do pracy powstala w trakcie trqwania stosunku pracy (w ostatnim
    dniu ).

    Dan.