  • Data: 2004-11-24 10:36:59
    Temat: Re: Pracodawca proponuje mi zmiane calego etatu na czesc
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:co1mmj$bbc$1@news.onet.pl wojcio
    <w...@p...onet.pl> pisze:

    > Moje pyatnie dotyczy takich aspektów jak:
    > - mam umowę na czas nieokreślony 3 miesieczne wypowiedzenie, /co tym
    > przypdaku jak podpisze aneks/
    Otrzymujesz trzymiesięczne wypowiedzenie dotychczasowych warunków pracy
    zawierające propozycję nowych warunków zatrudnienia (tzw. wypowiedzenie
    zmieniające). Przed upływem połowy okresu wypowiedzenia możesz odmówić (na
    piśmie) przyjęcia nowych warunków. Jeśli tego nie zrobisz - uznaje się, że
    przyjąłeś nowe warunki.
    Natomiast w przypadku odmowy wypowiedzenie zmieniające staje się zwykłym
    wypowiedzeniem umowy o pracę i z upływem całości okresu wypowiedzenia umowa
    ulega rozwiązaniu. Zobacz KP art. 42 i art. 43

    > - co z ewnetualną odprawą itp.?
    Brak podstaw do odprawy.

    Jotte