  • Data: 2004-11-24 10:56:57
    Temat: Re: Pracodawca proponuje mi zmiane calego etatu na czesc
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 lis o godzinie 11:48, na pl.soc.prawo, Marek mszyma Szymański
    napisał(a):

    > Jeżeli te zmiany oznaczają redukcje zatrudnienia w firmie
    > (np w okresie kilku ostatnich/przyszłych miesięcy
    > to odprawy mogą być.
    > Ale jeśli etat zostaje,
    > a zwłaszcza jak przyjdzie na Twoje miejsce ktoś nowy,
    > to faktycznie o odprawie nie ma co myśleć.

    To kapitalny sposób na wysiubanie pracowników których się chce zwolnić!!
    Po prostu, pracodawca przedstawia warunki płacowe których nie przyjmie ów
    pracownik, po czym wypowiedzenie staje się skuteczne, nie płaci im odprawy
    .... może nawet przyjmie jakiegoś emeryta z kopalni - ot tak tylko dla tego
    by uniknąć wypłacenia odprawy .....
    Bo, w oparciu o Twoja tezę, nie są to redukcje zatrudnienia tylko ...
    cięcia finansowe ;)

    --
    Herbi
    24-11-2004 11:56:54