  • Data: 2003-04-27 09:35:04
    Temat: Re: Praca
    Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9p8nav48f8a194e246dceisgcnfjpm436t@4ax.com...
    > Pięknego dnia Sun, 27 Apr 2003 10:36:30 +0200, "madzia"
    > <m...@p...gazeta.pl> zakodował:

    > Sytuacja IMHO jest dyskusyjna. Jeżeli sam posłał pracownika - to
    > oczywiście ma obowiązek dać mu nawet dodatkowo dni wolne. Ale nawet
    > jeżeli nie posłał pracownika, ale nauka jest w temacie pracy, to można
    > by się powoływać na KP:
    > Art. 17. Pracodawca jest obowi?zany ułatwiać pracownikom podnoszenie
    > kwalifikacji zawodowych.
    wydawalo mi sie,ze chodzi o nauke np w szkole wyzszej,podjeta na wlasna
    reke.Jesli jest inaczej, tzn jesli pracodawca za to placi, to bezsensem
    byloby ,gdyby utrudnial uczestniczenie w zajeciach.
    Nauka czesto jest w temacie pracy,a pracodawca nie ma obowiazku dawania
    urlopu.Z doswiadczenia wiem,ze czasem robi to zlosliwie,albo bez
    uzasadnionych przyczyn,ale moze.