  • Data: 2003-02-26 12:26:23
    Temat: Re: Pozwolenie na budowę do granicy działki
    Od: "L123" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Przed 1999r sąsiad mógł wyrazić zgodę na budowę budynku na granicy lub w
    odległości 1,5m. Ale okazało się że rozporządzenie które to reguluje narusza
    zapisy prawa budowlanego. Jest w tej sprawie wyrok TK z dnia 11 maja 1999 r.
    Sygn. P. 9/98. Link:
    http://www.trybunal.gov.pl/otk/teksty/otk/1999/p_09_
    98.doc
    Obecnie min. odległość to 3 m dla budynku bez okien lub 4m dla budynku z
    oknami.